tjejen med koll

Sara, jag känner igen mig. Fast faktum är att jag mer velar. Har just bestämt mig för att inte åka på jukola.. Fett tråkigt men det är lite för att jag ska få tillbringa mycket tid med mina faluvänner innan vi inte kommer ses på jättelänge. Sen känner jag för att hålla mig på småtävlingar för att bygga upp min orientering, vill inte ut och känna någon press på jukola. Hatar press.
Något som jag velar mellan är om jag ska åka till Mora med er, eller om jag ska åka till den underbart fina terräng som finns i alfta. Därför undrar jag, Karlstamänniskor.. Ska ni till vackra falun och köra extremt roliga sprint-tävlingar dagarna efter moras tävlingar??????
Jenny

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ingen som vet just nu, men ungdomarna ska iväg och frågan är om man få hänga på där nu när man är så gammal :P Sen är det några som säger att dom åker upp till tävlingarna men åker hem efter sprint stafetten men som sagt det är ingen som har hundra koll än, vilket betyder att vi är tre tjejer utan koll...

KRAM

2011-05-18 @ 10:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0