Äntligen

Äntligen är det lite som vanligt igen. Efter en hel höst som Har gått i flyttandets tecken har jag idag fått köra ett efterlängtat långpass.. Jag sprang först i 70 min och sen cyklade jag inne i friidrottshallen i 50 min, ett riktigt fint, intensivt och roligt träningspass. Bonusen var helt klart att jag sedan har kunnat sitta i 2,5 timmar framför vinterstudion och sett en kalla i god form. Dessutom lyckades falutjejen Hanna brodin riktigt bra och kom trea! Supetskoj och helt klart en motivationshöjare att se de grymma idrottarna få tävla.

Själv är jag sjukt sugen på att tävla nu, vart finns all den här tävlingsinstinkten under orienteringssäsongen? Hade helt klart behövt den mycket tidigare i år. Men men, bättre sent än aldrig!

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0