dagens uppladdning

Jag sitter här och laddar inför ytterligare ett skrivpass. Har just lagt ifrån mig min projektrapport, som btw inte är speciellt tung att skriva, då den handlar om orientering! Nu väntar ett naturkunskapsarbete som handlar om vattenkrisen i östafrika. Inte riktigt lika intressant om ni frågar mig, men säkerligen väldigt viktigt!
För att öka min motivtion något äter jag denna högklassiga mellis. Visst är den underbar? Senare ska jag nog iväg till gymmet och cykla en stund. Har halvt vilodag i två dagar nu, men jag tränar lite lättare ändå. Hjärnan behöver bearbeta skolarbetet och då är träningen det mest lämpade sättet.
Dessutom har jag nog bokat in en skidhelg med familjen öhgren andra adventhelgen. Det väcker helt klart min motivation att träna vidare!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0