trött i benen

Till min stora besvikelse fick jag ingen knockoutsprint. Det var tydligen för många anmälda.. OFTA?!
Men springa sprint fick jag, med de två juniorlandslagstjejerna Frida och Lisa. Så nog fick jag springa allt! Fyra slingor på ca 1 kilometer, riktigt roligt var det och jag fick nytt sug till sprinten. Det är så mycket roligare än någon superjobbig långdistans, även fast det är skönt på sitt sätt.
Igår sprang jag en distans med friidrotten och efter det ruggigt jobbig hoppstyrka som ger träningsvärk i flera dagar efteråt. Det får jag dock inte tänka på nu när jag återigen behöver ladda om för 16 tvåhundringar..
Nu behöver jag gå, ska hinna ut med salo innan jag går upp på lunchen :)
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0