Prestationsångest

På lördag är det 25-manna och jag hoppas att ni ska springa allihopa?
Jag ska springa damsträckan för första gången och fasar inför duschköerna redan nu.
Ni som sprungit den, hur hemskt är det?
Typ DalaDubbeln-hemskt?
Sedan har jag prestationsångest för jag har varit sjuk i en vecka och just nu ser det ut som jag precis kommer bli frisk i tid till lördag.
Bra för lagutagnings-människorna men nervöst för mig, för när det är kavle vill man ju prestera bra och det är svårt med nästan 2 veckors vila i kroppen...
Men det gäller väl bara att se till att inte bomma och att stämpla ordentligt.
Och det ska bli roligt att hålla i en karta igen.
Och träffa alla vänner.
Så vi hoppas på att vi syns där!
Vimmelbild från förra årets 25manna.
Sara

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vadå lika hemsk som DD? Är DD hemsk menar du? :o Den är inte hemsk alls, det är jättemycket folk i skogen och du är aldrig själv. Sen är den jätterolig också!

KRAM

2011-10-04 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0