äckelpäckelspunk

Jag sitter på hotellrummet och har riktig spunk. Jag vill bara en sak just nu. SLUTA med den här äckelsporten.. men så fort som jag säger dem orden så mår jag dåligt. Det liksom funkar inte att hata och älska någonting på samma gång. Som idag, jag var topp åtta på alla sträckor utom två. Jag var faktist topp 5 på de allra flesta, men det spelar liksom ingen roll när man bommar sönder en kontroll med 4.30 minut. Så sjuukt jobbigt! Jag blir helt galen alltså. Kom elva i mitt heat, och tio gick vidare. Fuck fuck fuck. Jo jag får skriva så..
Men imorn ska jag äga i Bfinalen tillsammans med många andra. Sen ska jag springa superfort i stafetten. Och mysa med många fina vänner.
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0