Daladubbeln

Årets roligaste tävling närmar sig med stormsteg och här taggar vi för fullt!
Men en viss nervositet börjar byggas upp...
Vi har ingen utklädnad!
Alls
Inte ens ett litet embryo till idé
För några år sedan provsprang jag och Sofie våra papp-kanoter vid den här tiden.
Men än så länge är jag ganska lugn för jag och Sofie har ju en viss rutin på det här:
Hur ska våra kära läsare vara utklädda i år?
Eller är det hemligt?
Sedan uppmärksamade Sofie mig på att de har ändrat i reglerna. Förut så skulle endast en löpare stämpla på patrull-orienteringen men nu är det ändrat. Alltså så måste båda löparna stämpla, om jag fattat det hela rätt! SÅ HÄR KAN DOM INTE GÖRA MOT MIG!!!!!!
I hela min daladubbeln-historia med Sofie har Sofie stämplat. Det har fungerat så bra, så bra och nu ändrar dom??? Jag kommer vara så förvirrad hela tiden i skogen. p.a.n.i.k
Sara

Kommentarer
Postat av: Putte

Jag är med på bild,Jag är med på bild,Jag är med på bild,Jag är med på bild,Jag är med på bild :):):)

2011-09-20 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0