Jennyyy leveeer

Lovar, jag lever verkligen.
Sara, smart val. Helt meningslöst att springa massa tävlingar, utan att få göra sig själv rättvis och bara ha ont. Är överlycklig för att du prioriterade bort SkolSM istället för DD och kommer hem till mig! Rehabträna tills du inte har ont och sen köttar vi nästa år istället.
Det blir väll du och jag som kommer vara hemma i helgen och heja på alla som springer långSM. Jag är inte avundsjuk på de som är där, just nu känns det rätt skönt att bara behöva springa medel nästa helg, ja och stafett förstås. Kåre kan ha inte mindre än fyra lag som ställer upp i StafettSM! How nice? Därför hoppas och tro jag att det kommer finnas någon sträcka till mig i alla fall.
Har avslutat årets DMhelger i alla fall, Medeln gick super! Sprinten dåligt och stafetten fick godkänt med tanke på att vi i laget inte var supermotiverade. Jag ska dock träna upp min sprintform rejält tills nästa år, det här håller inte!
Min orientering blir faktist bättre och bättre. Kan det bero på att jag faktist kört teknikpass de senaste veckorna mån tro? Jag har nog börjat förstått att man måste Träna teknik och inte bara tävla hela tiden. Bättre sent än aldrig.
Nu måste jag ta tag i lite mer läxor tyvärr.. men vi höres :D
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0