Ta-tag-i-det!

Jag har en ta-tag-i-det-period i mitt liv just nu!
  • Jag tar tag i mitt övningskörande idag genom att gå till körskolan efter skoldagens slut och bokar in mig på körlektioner! Körkort, here I come!
  • Jag tog tag i min översvämmade garderob och rensade ut en MASSA gamla kläder. Så nu är min garderob lika fin som om den här kvinnan skulle ha fixat den (dock utan tofsar)
  • Jag tog tag i mitt skolarbete och påbörjade en uppgift jag haaaaatar (skriva en affärsplan, hur kul kan det bli..?) två veckor innan deadline, vilket är en stor förbättring
  • Jag har tagit tag i min kropp och bestämt mig för att endast springa DalaDubbeln och 25manna i höst för att en gång för alla bli skadefri.
Tyvärr betyder ju detta att det inte blir något skol-SM eller något annat sådant kul. Men jag är trött på att vara skadas så jag ska lyda alla råd, träna rätt och inte göra en massa roliga dumheter som bara förlänger skadetiden.
Jag känner att jag måste få så mycket som möjligt gjort innan det här perioden går över och jag blir som vanligt igen ;)
Kram på er
Sara

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh herre gud vad avundsjuk jag blir att du orkar ta tag i ditt liv! Jag borde också ta tag i denna förbaskade övningskörningen... Usch! Jag ska lyda ditt råd och börja skriva upp tror jag bestämt.

Kram på dig!!

2011-09-07 @ 21:45:58
Postat av: Sofie

Åh herre gud vad avundsjuk jag blir att du orkar ta tag i ditt liv! Jag borde också ta tag i denna förbaskade övningskörningen... Usch! Jag ska lyda ditt råd och börja skriva upp tror jag bestämt.

Kram på dig!!

2011-09-07 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0